Otapam li ledenjake
Trajanje projekta: 1 nastavna godina (rujan 2020. – lipanj 2021.)
Nositelji aktivnosti:
Slavenka Markota, prof., logike
Martina Maršić, prof., informatike
Ana Mendeš, prof., matematika
Marijana Vuković, prof., biologije
Ciljevi aktivnosti: utvrditi i proširiti osnovna znanja iz ekologije, pravilno razumijevanje uzročno-posljedične veze čovjekovog djelovanja na okoliš, njegovati odgovorni odnos prema prirodi, razvijati učenikove sklonosti prema znanstvenome pristupu.
Namjena aktivnosti: razvijati suradničke odnose, kolegijalnost, toleranciju, interdisciplinarno učenje kroz odgoj i obrazovanje o okolišu, odgojno djelovanje u formiranju stavova učenika.
Način realizacije: učenici će primjenjivati znanstvenu metodologiju kroz zdravi život i odnos prema okolišu, analizirati svoja ponašanja te zaključiti kako svojim ponašanjem utječu na održivi razvoj.
Ciljana skupina: učenici 1. i 3. razreda.
Škole partneri u projektu: Gimnazija Vladimira Nazora, Zadar, Gimnazija Gospić, Gimnazija Franje Petrića, Zadar, Srednja škola Lovre Montija Knin.
Aktivnosti i rezultati projekta objavljeni su na platformi eTwinning: https://twinspace.etwinning.net/125556/pages/page/1240851
Događanja
Obilježili smo Erasmus+ dane i eTwinning tjedan
Predstavili smo projekt na Erasmus+ konferenciji županijske razine. Uzvanici su dijelili svoja iskustva, primjere dobre prakse, aktivnosti i rezultate sudjelovanja u Erasmus+ i eTwinning projektima. eTwinning projekt Otapam li ledenjake su predstavile Martina Maršić,...
Nacionalna oznaka kvalitete
Naš je projekt nagrađen Nacionalnom oznakom kvalitete po kriterijima: 1. PEDAGOŠKE INOVACIJE I KREATIVNOST 2. INTEGRACIJA PROJEKTA U KURIKULUM 3. SURADNJA MEĐU PARTNERSKIM ŠKOLAMA 4. UPORABA IKT-a 5. REZULTATI, UČINAK I DOKUMENTIRANJE Hvala svim sudionicima...
Obilježavanje Dana planeta Zemlje
Logo projekta
Ekološki otisak
Predavanje o ekološkom otisku za škole koje sudjeluju u projektu Otapam li ledenjake? održao je dr.sc. Dražen Šimleša 14. prosinca 2020. putem Zoom platforme. Na predavanju su bila 92 srednjoškolca koja su aktivno sudjelovali u traženju odgovora na pitanje kako...