Projekt Le paysage éthique de l’intelligence artificielle (Etički krajolik umjetne inteligencije) međunarodnog je karaktera, a realizirat će se u školskoj 2024./2025. godini s prvenstvenim ciljem pripreme učenika da postanu odgovorni i kreativni građani u doba umjetne inteligencije. Učenici će istražiti prednosti i nedostatke korištenja umjetne inteligencije u obrazovanju, istražiti njezin utjecaj na društvo, razmotriti i etičke implikacije te mišljenja svojih vršnjaka o umjetnoj inteligenciji.  Projektne aktivnosti će se ostvarivati u suradnji s drugim školama, a uključit će se naši učenici prema vlastitim afinitetima.

Cilj projekta je razvoj kompetencija 21. stoljeća, kritičkog mišljenja, suradnje i kreativnosti, komunikacijskih vještina i vještina rješavanja problema. Učenici će također razvijati digitalne vještine i medijsku pismenost, kao i vještine rada s alatima umjetne inteligencije. Radovi učenika bit će objavljeni na Twinspaceu na Europskoj platformi za školsko obrazovanje- European School Education Platform, te u e-knjizi, a također će se provoditi aktivnosti širenja na mrežnoj stranici škole te u lokalnoj, regionalnoj i nacionalnoj zajednici.

Slavenka Markota, prof. izvrstan savjetnik

Skip to content