Tajanstveni svijet UNESCO Geoparka Biokovo Imotska jezera
Trajanje projekta: 1 nastavna godina (rujan 2025. – lipanj 2026.)
Nositelj aktivnosti: Marijana Vuković, prof. biologije
Ciljevi aktivnosti: istraživačkim pristupom objasniti i dokumentirati uzročno posljedične veze globalnog zatopljenja i klimatskih promjena, naglasiti važnost očuvanja lokalne flore i faune te podizanje svijesti o održivom razvoju, povezati stečena znanja s primjerima iz svakodnevnog života kako bi osvijestili odnos čovjeka prema okolišu, primijeniti stečena znanja te potaknuti proaktivnost i odgovornost kod učenika.
Namjena aktivnosti: razvijati samosvjesnog, kritički odgovornog i ekološki osviještenog člana zajednice, aktivno sudjelovati u smanjenju negativnog utjecaja ljudske djelatnosti na okoliš, razvijati: suradničke odnose, kolegijalnost, toleranciju, odgojno djelovanje u formiranju stavova učenika, odgovorno ponašanje te ga primijeniti u razvijanju životnih vještina, odgovorno ponašanje prema okolišu te promovirati naučeno za očuvanje okoliša i očuvanja zdravlja, .
Način realizacije: primjenjivati će znanstvenu metodologiju, stjecati vještine izvedbe praktičnih radova, razvijati svoje digitalne kompetencije, razvijati kritičko mišljenje, analizirati vlastita ponašanja u odnosu na proces prilagodbe i prihvaćanje promjena, povezivati stečena znanja s iskustvima iz svakodnevnog života, osvijestit će zapažanja i primjenjivati ih u svakodnevnici kako bi kritički promišljali, upravljali izborima i donosili ispravne životne odluke, prepoznati negativne učinke ljudske djelatnosti na okoliš.
Ciljana skupina: učenici 1. razreda SŠ
Potrebni resursi:
Radni listovi, upute za istraživačke radove, Zamke za C02 na Modrom jezeru ( konop, građevinarski metar, olovka, pristup internetu, aplikacija Pl@ntNet) dihotomski ključevi, hamer papir;
Način praćenja i provjera ishoda/postignuća: izlazne kartice, evaluacija
Partneri u projektu: UNESCO Geopark Biokovo Imotska jezera
Događanja
No Results Found
The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.