Zajedničke aktivnosti učenika koji sudjeluju u projektu kroz mjesec studeni vezane su uz razvoj novinarskih vještina na jednostavnim primjerima. Kako bi učenici naučili prikupljati, provjeravati i javnosti predočiti relevantne i točne informacije, na zadanom primjeru su, ovisno o temi koja im je dodijeljena, naučiti primijeniti spomenute vještine. Teme koje su učenici istražili unaprijed su postavljene tako da su učenicima iz različitih škola i država dodani u određenu grupu. Svaki član grupe obrađuje zadanu temu te ju u drugom koraku prikazuje na jasan, vizualno pregledan i razumljiv način. Učenici su međusobno provjeravali točnost činjenica prije objave, a kroz plakate su se prikazali kao posrednici između događaja i ljudi, odnosno čitatelja. 

Na ovaj način učenici prikupljaju adekvatnu građu za zadanu temu, izdvajaju bitne činjenice, zapisuju ih i sumiraju te na plakatima izdvajaju zanimljive i vizualno pregledne informacije koje će pobuditi zanimanje čitatelja.

Grupe:

Sljedeća aktivnost je usvajanje vještina prikupljanja informacija i pisanje novinskog članka. Pri odabiru teme, učenici su uglavnom birali lokalne teme. Prvi korak je organizacija. Ta organizacija je ključna kako bi učenici napisali dobar članak. Nekoliko primjera organizacije i pisanje članka na temelju organiziranja nalaze se ispod.

Skip to content