
Inovativni oblici nastave usmjereni su na razvoj kompetencija kroz iskustveno, problemsko i istraživačko učenje. U tom duhu, učenici su sudjelovali u radionici koja je povezala svakodnevne navike s konceptima održivosti, ekologije i zdravog načina života.
Kroz praktičnu izradu prirodnih sredstava pilinga i kreme od otpadnog taloga kave, učenici su učili kako primijeniti načelo kružnog gospodarstva i pravilo 3R (reduce, reuse, recycle). U fokusu je bila ekološka svijest i razumijevanje utjecaja čovjeka na klimatske promjene.
Radionica je uspješno integrirala znanje, vještine i vrijednosti te se pokazala kao izvrstan primjer dobre prakse – što je potvrđeno i njezinom realizacijom na ljetnoj školi SEMEP-a. U provedbi su sudjelovale mentorica Marijana Vuković s učenicama (Marijom Lasić i Katom Bago) iz Gimnazije dr. Mate Ujevića Imotski te mentorica Dragana Mamić i učenice Nadana Rikarda Podrug i Dora Ozretić iz OŠ Sućidar Split.
Scenarij poučavanja uz artikulaciju sata, radne listiće i dokazni materijal odrađene radionice možete pogledati: