Tajanstveni svijet UNESCO Geoparka Biokovo Imotska jezera

Trajanje projekta: 1 nastavna godina (rujan 2025. – lipanj 2026.)     

Nositelj aktivnosti: Marijana Vuković, prof. biologije

Ciljevi aktivnosti: istraživačkim pristupom objasniti i dokumentirati uzročno posljedične veze globalnog zatopljenja i klimatskih promjena, naglasiti važnost očuvanja lokalne flore i faune te podizanje svijesti o održivom razvoju,  povezati stečena znanja s primjerima iz svakodnevnog života kako bi osvijestili odnos čovjeka prema okolišu, primijeniti  stečena znanja te potaknuti proaktivnost i odgovornost kod učenika.

Namjena aktivnosti: razvijati samosvjesnog, kritički odgovornog i ekološki osviještenog člana zajednice, aktivno sudjelovati u smanjenju negativnog utjecaja ljudske djelatnosti na okoliš, razvijati: suradničke odnose, kolegijalnost, toleranciju, odgojno djelovanje u formiranju stavova učenika, odgovorno ponašanje te ga primijeniti u razvijanju životnih vještina, odgovorno ponašanje prema okolišu te promovirati naučeno za očuvanje okoliša i očuvanja zdravlja, .

Način realizacije: primjenjivati će znanstvenu metodologiju, stjecati vještine izvedbe praktičnih radova, razvijati svoje digitalne kompetencije, razvijati  kritičko mišljenje, analizirati vlastita ponašanja u odnosu na proces prilagodbe i prihvaćanje promjena, povezivati stečena znanja s iskustvima iz svakodnevnog života, osvijestit će zapažanja i primjenjivati ih u svakodnevnici kako bi kritički promišljali, upravljali izborima i donosili ispravne životne odluke, prepoznati negativne učinke ljudske djelatnosti na okoliš.

Ciljana skupina: učenici 1. razreda SŠ

Potrebni resursi:

Radni listovi, upute za istraživačke radove, Zamke za C02 na Modrom jezeru ( konop, građevinarski metar, olovka, pristup internetu, aplikacija Pl@ntNet) dihotomski ključevi, hamer papir;

Način praćenja i provjera ishoda/postignuća: izlazne kartice, evaluacija

Partneri u projektu: UNESCO Geopark Biokovo Imotska jezera

Događanja

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

Skip to content