Tijekom provedenog istraživanja među učenicima srednjih škola Splitsko – dalmatinske i Zadarske županije analizirane su učeničke miskoncepcije u području botanike (n=550 za prve razrede, n=390 za treće) te metode rada koje koriste nastavnici u poučavanju sadržaja povezanih s biljkama. Dobiveni rezultati omogućuju dublje razumijevanje uzroka trajanja znanstveno netočnih predodžbi kod učenika.

Sažetak:
Istraživanje provedeno među učenicima prvih i trećih razreda srednjih škola i njihovim nastavnicima biologije pokazuje visoku razinu miskoncepcija u području botanike. Analizom učeničkih odgovora i metoda rada koje nastavnici koriste identificirana je povezanost između nastavnih strategija i pojavnosti netočnih predodžbi. Rezultati ukazuju na potrebu većeg uključivanja aktivnih i istraživačkih metoda kako bi se potaknulo bolje razumijevanje bioloških procesa.

Ključne riječi: miskoncepcije, botanika, metode poučavanja, biologija, srednja škola

Detalje istraživanja možete vidjeti u dokumentu:

Skip to content