Ovo istraživanje ispituje kako dohodak i cijena kruha utječu na njegovu konzumaciju, s ciljem razumijevanja ekonomskog ponašanja potrošača. Učenik Tihomir Ivan Patrlj je pri obradi rezultata primijenio načela znanstvene metodologije, uključujući prikupljanje podataka, postavljanje hipoteza i analizu uzročno-posljedičnih veza.

Ovaj rad analizira ponašanje potrošača u kontekstu promjena cijene i dohotka, s ciljem utvrđivanja cjenovne i dohodovne elastičnosti potražnje za kruhom. Korištenjem kvantitativne metode putem online ankete na uzorku od 132 ispitanika, istraženo je kako bi porast cijene kruha, odnosno rast osobnog dohotka, utjecali na razinu potražnje. Rezultati pokazuju da je kruh, kao osnovno dobro, relativno neelastičan i prema cijeni i prema dohotku, s izraženijim reakcijama potrošača na promjene u cijeni nego u dohotku. Na temelju rezultata izvedeni su zaključci o ponašanju potrošača te preporuke za proizvođače i trgovce.

Ključne riječi: cijena kruha, dohodak, kruh, potrošači

Detalje istraživanja možete vidjeti:

Skip to content