Scenarij poučavanja za učenike 4. razreda gimnazijskog programa, inovativan pristup učenju – digitalni Escape room koji vodi kroz uzbudljiv svijet sinteze proteina. Kroz interaktivnu radionicu učenici će povezati šifru vlastitog genetskog koda s redoslijedom aminokiselina koje tvore hormon sreće. Naučit će kako redoslijed nukleotida u DNA molekuli određuje strukturu i funkciju proteina putem procesa transkripcije i translacije. Metodama igrifikacije, učenici postaju aktivni sudionici znanstvene utrke. Rješavanjem niza izazovnih zadataka, otključavaju “sobe” u Escape roomu i postupno dolaze do konačnog cilja – otkrivanja vlastitog hormona sreće pa tako na zabavan i inovativan način istražuju procese u stanicama ljudskog tijela, razvijaju logičko i kritičko razmišljanje te povezuju teorijska znanja s praktičnim zadacima.

Pripremu za nastavni sat u kojoj su pripadajući radni materijali i ppt možete pogledati na pripadajućem linku ispod.

Scenarij poučavanja kojim učenici primjenjuju dogmu biologije na zanimljiv način uz igrifikaciju i natjecateljski duh. Pogledajte:

Skip to content