Učenice 3.a razreda Mihaela Kusić, Nikolina Šimić i Iva Župić sudjelovale su u eTwinning projektu Transverzalne vještine 21.stoljeća unutar nastavnog predmeta Povijest. Njihovi radovi obuhvatili su vještinu kritičkog mišljenja koju su povezali s nastavnim gradivom. Tako su prezentirali što je to kritičko mišljenje i kako ga možemo primijeniti u nastavi povijesti i svakodnevnom životu, analizirale kontroverznu činjenicu, osobu ili događaj te kritički vrednovali dnevni tisak.
Nakon održane prezentacije o kritičkom mišljenju i primjeni istoga, učenica Nikolina Šimić je analizirala povijesne istine u dva filma koji pripadaju istoj produkciji, ali su snimljeni s vremenskim odmakom. Naslov prezentacije je Film i povijesna istina, a temelji se dva filma koji govore o egipatskoj povijesti. Prvi film je snimljen 1955.g., a drugi 70 godina kasnije. Ključno pitanje koje učenica postavlja je kako publika utječe na odmak od povijesne istine ili vrijeme utječe na odmak od povijesne istine. Problematika koja se nameće kao očigledna da filmovi danas nisu povijesno točniji, a imamo dostupnije i bolje informacije nego prije 70 godina. Koji je utjecaj publike i novca u tome?